Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Czerwiec 05, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwójka wyprzedziła Polsat

Dane z okresu 27.05.2013 - 02.06.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 12,64%
2 TVP1 11,59%
3 TVP2 11,46%
4 Polsat 11,24%
5 TV4 3,41%
6 TVN7 3,38%
7 TVN24 3,05%
8 TV PULS 3,01%
9 TVP INFO 2,99%
10 Polsat2 1,61%
11 TVP Seriale 1,21%
12 Polsat News 1,03%
13 Kino Polska 0,88%
14 Eurosport 0,86%
15 TVP Polonia 0,84%
16 MiniMini+ 0,83%
17 AXN 0,78%
18 TVN Style 0,77%
19 Discovery 0,72%
20 Polsat Sport 0,68%
  Inne 27,02%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-05-28 20:44:23 6 649 18,60%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-05-29 20:43:35 4 508 12,61%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-06-02 20:00:44 4 123 11,54%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-05-28 20:07:35 4 015 11,23%
5 PROGNOZA POGODY TVP1 2013-06-02 20:17:32 3 988 11,16%
6 GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIL.POL./ TVP1 2013-06-02 20:08:22 3 875 10,84%
7 FAKTY TVN 2013-06-02 19:00:06 3 714 10,39%
8 WIADOMOŚCI TVP1 2013-06-02 19:30:01 3 681 10,30%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2013-05-28 21:39:25 3 570 9,99%
10 TELEEXPRESS TVP1 2013-05-28 17:00:05 3 552 9,94%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(05.06.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.