Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BRE Bank rozpoczyna rebranding od zmiany logo mBanku

Nowa wizualizacja marki mBank

Od dziś mBank posługuje się nowym logo. To początek procesu łączenia marek BRE Banku pod wspólną nazwą mBank, która zastąpi dzisiejsze: mBank, MultiBank i BRE Bank.

"Czasy, w których żyjemy, wymagają od nas dużej elastyczności, prostoty i w tych okolicznościach nazwa mBanku – wybrana z arsenału nazw, którymi operujemy – jest najlepsza. Z globalnego badania Value-D (Millward Brown SMG/KRC) wynika, że jest to bardzo dobra marka, również w wymiarze światowym. Wszędzie jest czytelna, elastyczna i zrozumiała. Ma duży potencjał" – informuje w komunikacie prasowym Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku.
Marka mBanku została stworzona 13 lat temu dla pierwszego banku internetowego w Polsce, będącego częścią BRE. Dzisiaj pod tą nazwą bankobsługuje 3,5 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji.
"Wierzymy, że stworzenie jednej silnej marki pozwoli umocnić naszą pozycję na rynku bankowym przy optymalnym wykorzystaniu budżetów marketingowych. Teraz każda kampania promocyjna będzie budować wizerunek i świadomość marki wśród wszystkich naszych klientów, bez względu na to, do którego segmentu skierowane będą nasze działania. Poza tym, projekt jednego banku oznacza również lepszą efektywność kosztową i organizacyjną" – dodaje Cezary Stypułkowski.
Nowy logotyp mBanku, zaprojektowany został przez agencję BNA. Logotyp ma wiele wersji, które dopasowują się do rodzaju oferty. Stworzono pięć wersji kolorystycznych: podstawowy (zastępujący dotychczasowy znak internetowego mBanku), affluent (skierowany do klientów zamożnych – oferta Premium w mBanku, który docelowo zastąpi markę MultiBanku), korporacyjny (docelowo  zastąpi markę BRE Banku), dla przedsiębiorców (wykorzystywany w ofercie dla klientów biznesowych, obsługiwanych dotychczas w mBanku i MultiBanku), private banking (oznaczający ofertę bankowości prywatnej).
W pierwszym etapie procesu rebrandingu, nowe znaki pojawią się przy ofertach dzisiejszego mBanku (począwszy od 4 czerwca br.). Marki BRE i MultiBanku będą funkcjonować do listopada br., kiedy zostaną zastąpione nową nazwą. Wtedy swoje znaki zmienią też spółki zależne banku, takie jak Dom Inwestycyjny BRE Banku oraz BRE Private Banking & Wealth Management.
Planowane zmiany mają w dużej mierze charakter wizerunkowy, a ich efektem ma być stworzenie kompleksowej oferty bankowej, dostępnej w jednym miejscu i pod wspólnym logo.

(PR, 04.06.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.