Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partner of Promotion pracuje dla czterech marek Nestlé

 Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę public relations czterech marek z portfolio Nestlé Nutrition: Nestlé, Gerber, Nan Pro, Bobo Frut.

W ramach współpracy agencja odpowiada za działania zakresu PR produktowego marek, prowadzenie biura prasowego i utrzymywanie relacji z mediami. Agencja nie podaje, na jak długo podpisano umowę. (DR, PR)

 

(04.06.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.