Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Władze Warszawy chcą promować przestrzeń nad Wisłą

Zarząd mienia miasta stołecznego Warszawy rozpoczął przetarg na realizację kampanii informacyjno-promocyjnej projektu Warszawski Węzeł Wodno-Rowerowy "Pedałuj i płyń".

Celem projektu jest udostępnienie mieszkańcom regionu i turystom przestrzeni publicznej nad Wisłą w powiązaniu z ofertą turystyczno-rekreacyjną (usługi tzw. transportu alternatywnego: żeglugi i komunikacji rowerowej). Przewidziano m.in. modernizację lewobrzeżnego bulwaru Wisły, budowę Multimedialnego Parku Fontann, budowę Nadwiślańskiego Szlaku Rowerowego od Konstancina do Łomianek.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie kreacji kampanii, działania public relations, relaunch strony internetowej kampanii wislawarszawska.pl. i jej prowadzenie, obsługa profilu w mediach społecznościowych, produkcja i dystrybucja filmów promocyjnych dotyczących aktywizacji spędzania wolnego czasu nad Wisłą, przygotowanie i dystrybucja wydawnictw (gazet okazjonalnych, broszury z mapą Wisły i okolic itp.). Termin składania ofert w przetargu mija 7 czerwca br. Kolejnym jego etapem będzie wybór czterech wykonawców, z którymi będą prowadzone dalsze rozmowy. Wybrana w przetargu agencja będzie pracować dla Zarządu mienia w Warszawie do 20 grudnia br. (BG)

(03.06.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.