Rusza kampania programu "Chroń dziecięce uśmiechy"

1 czerwca rozpocznie się ogólnopolska kampania wspierająca program edukacyjny "Chroń dziecięce uśmiechy".
W ramach akcji "Chroń dziecięcy uśmiech" dzieci z najbiedniejszych polskich województw będą mogły skorzystać z darmowych przeglądów dentystycznych. Akcję wesprze kampania zachęcająca do kupowania bezcukrowych gum do żucia Orbit. 1 proc. ze sprzedaży wszystkich bezcukrowych gum do żucia Orbit w okresie od 1 czerwca do 31 lipca br. będzie przeznaczony na wsparcie programu, którego realizacja rozpocznie się we wrześniu. Działania reklamowe prowadzone będą w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych, a także w Internecie. Organizatorem programu jest firma Wrigley, producent gum do żucia Orbit. Kreację kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa. Media zakupił dom mediowy Mediacom. Kampania potrwa do końca lipca br. (DR, PR)
(31.05.2013)
