Grupa Żywiec wprowadza nowy smak Warki Radler

Grupa Żywiec SA wprowadziła nowy wariant smakowy Warki Radler - Warka Radler Jabłko.
Nowy radler produkowany jest z jasnego piwa Warka oraz lemoniady sporządzonej na bazie koncentratu soku jabłkowego. Nowy jabłkowy wariant Radlera dostępny będzie w tych samych opakowaniach, co wariant cytrynowy, tj. w butelce zwrotnej 500 ml, puszce 500 ml i czteropaku puszek 500 ml. Również rekomendowana cena będzie identyczna, jak cena klasycznego radlera o smaku cytrynowym (cena sugerowana za butelkę to 2,89 zł, a za puszkę 3,50 zł).
Warka Radler w dwóch smakach będzie wspierana komunikacyjnie kampanią ATL. Przewidziane są też akcje samplingowe i akcje specjalne, a także specjalne zestawy materiałów do punktów sprzedaży. Za kampanię ATL odpowiada agencja Just, BTL-em zajmuje się Men at Work, agencja Hypercrew odpowiada za strategię i działania w Internecie, a za działania PR odpowiedzialna jest agencja Roots PR. (PR)
(26.05.2013)
