Zmiany kadrowe w Mediatak
04.01.2006, 00:00
W Domu Prasy Regionalnej Mediatak wprowadzono zmiany na kilku stanowiskach.
Mariusz Misiukanis, dotychczasowy brand manager działu komunikacji marketingowej, pracuje teraz w dziale rozwoju sprzedaży. Jako business development odpowiada za zarządzanie nowymi projektami. Na dotychczasowe stanowisko Misiukanisa firma szuka nowego pracownika. Działem rozwoju sprzedaży kieruje Marek Białek, który jednocześnie od początku stycznia zarządza pracą działu dodatków telewizyjnych. Dotychczasowy szef działu dodatków telewizyjnych Witold Trzciński dołączył do działu obsługi agencji reklamowych, gdzie jest dyrektorem ds. klientów strategicznych (nowe stanowisko). Mediatak planuje poszerzenie swojej oferty (stąd m.in. zmiany).(GK, 04.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
