Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 04, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany kadrowe w Mediatak

W Domu Prasy Regionalnej Mediatak wprowadzono zmiany na kilku stanowiskach.

Mariusz Misiukanis, dotychczasowy brand manager działu komunikacji marketingowej, pracuje teraz w dziale rozwoju sprzedaży. Jako business development odpowiada za zarządzanie nowymi projektami. Na dotychczasowe stanowisko Misiukanisa firma szuka nowego pracownika. Działem rozwoju sprzedaży kieruje Marek Białek, który jednocześnie od początku stycznia zarządza pracą działu dodatków telewizyjnych. Dotychczasowy szef działu dodatków telewizyjnych Witold Trzciński dołączył do działu obsługi agencji reklamowych, gdzie jest dyrektorem ds. klientów strategicznych (nowe stanowisko). Mediatak planuje poszerzenie swojej oferty (stąd m.in. zmiany).

(GK, 04.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.