Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Soplica organizuje na Facebooku konkurs dla narzeczonych

(Fot. facebook.com/antek.soplica/)

Grupa CEDC rusza z pierwszą w historii marki Soplica akcją konsumencką, w której nagrodami będą zapasy wódki na wesele.

Zaręczone pary mogą starać się o wygranie alkoholu na swoje wesele (dla 150 gości), poprzez aplikację konkursową „Ślub Brata Pita i Andżeliny od Joli”, na facebookowym profilu Antka Soplicy (prowadzony jest przez markę Soplica). Akcja potrwa do 17 czerwca i wspierać ją będą materiały POS i działania PR. Za koncepcję kreatywną oraz realizację aplikacji odpowiedzialna jest Agencja UP. (BG, PR)

 

(21.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.