Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 03, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OMD Poland kupuje dane telemetryczne z TNS OBOP

Dom mediowy OMD Poland podpisał roczną umowę na korzystanie z danych telemetrycznych TNS OBOP. Do tej pory dom mediowy współpracował z AGB Nielsen Media Research, teraz korzysta z obu paneli.

Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland, mówi: - Na naszą decyzję największy wpływ miała zmiana w panelu telemetrycznym wprowadzona na przełomie 2004 i 2005 roku przez AGB. Zdecydowaliśmy, że musimy mieć drugą walutę, w tym przypadku dane OBOP-u. OMD jest drugim domem mediowym, który podpisał umowę z OBOP-em (pierwszym był Starlink - obecnie trwają negocjacje o przedłużeniu obowiązującej umowy). OBOP informuje, że rozmawia z kolejnymi dwoma domami mediowymi, ale ich nazw nie ujawnia.

(MS, 03.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.