Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Storck stawia na product placement w promocji marki Toffifee

Storck buduje wizerunek marki cukierków Toffifee poprzez product placement.

Firma zdecydowała się na ulokowanie produktu w serialu "Rodzinka.pl", nadawanym w TVP 2. Działania te obejmują nie tylko obecność marki w serialu, ale też jego sponsoring. Za realizację tych działań odpowiada dom mediowy Initiative. - Związanie się z serialem "Rodzinka.pl" ma podkreślić, że jest to produkt dla całej rodziny - mówi Wojciech Czuk, senior brand manager Toffifee & Knoppers w Storck.
Równolegle firma prowadzi kampanię promocyjną brandu.

 

BG

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.