Dział: INTERNET

Dodano: Maj 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Portal O2.pl odświeżył stronę główną

(Fot. o2.pl)

Portal O2.pl od wczoraj prezentuje przebudowaną stronę główną.

Nacisk położono na informacyjność. Pod wypełniającym centralną część strony boksem polecającym najważniejsze informacje portalu znajdują się trzy kolumny: Gorące newsy, Sport i Pieniądze + biznes.
Na stronie głównej wyeksponowano też serwis Sfora i materiały wideo. Odświeżony został również logotyp. Wraz z premierą nowej odsłony strony głównej zaprezentowano wersję mobilną, której O2.pl wcześniej nie miał.
- W ciągu doby unikalnych użytkowników na stronie jest mniej więcej taka sama liczba, co rok temu. Gdy uwzględnimy dane z aplikacji O2 na Androida i iOS, to liczba użytkowników wzrosła – tłumaczy Marta Gajowniczek, specjalista ds. promocji i marketingu w Grupie O2.
Samą stronę główną O2.pl odwiedziło w marcu 2013 roku nieco ponad 3,6 mln internautów (to blisko 11,8-proc. spadek rok do roku), co dało jej ostatnią, piątą pozycję wśród polskich stron głównych portali horyzontalnych. W tym samym czasie stronę główną portalu Interia.pl odwiedziło ponad 6,9 mln internautów, a zajmującą trzecią pozycję Gazeta.pl – 8,5 mln. Na czele są Onet.pl - 12,4 mln internautów i Wirtualna Polska - 10,8 mln internautów. (AT, PR)

 

(15.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.