Reklama Pepsi z Beyoncé

W Polsce rozpoczęła się wiosenna kampania marki Pepsi z udziałem gwiazdy muzyki popularnej - Beyoncé.
Artystka, która wkrótce wystąpi w Warszawie, wesprze wizerunek marki Pepsi. Spot telewizyjny na polski rynek zaadaptowała agencja BBDO Warszawa.
Kampanii wizerunkowej towarzyszy promocja konsumencka „Zakrętkomania”, w której do wygrania jest łącznie 3 mln półlitrowych butelek pepsi. Żeby je zdobyć, należy szukać informacji o wygranej pod zakrętkami dowolnych butelek napojów Pepsi, Mirinda, 7Up lub Mountain Dew. Promocja potrwa do końca lipca.
Za kampanię w telewizji, radiu i w punktach sprzedaży (kreacja spotu TV 10”, key visual materiałów POS) odpowiada BBDO Warszawa. Kampania w Internecie realizowana jest przez agencję Digital One. Media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. (AMS)
(08.05.2013)
