Mamed Khalidov twarzą kampanii gładzi szpachlowych marki Śnieżka

Mamed Khalidov, zawodnik mieszanych sztuk walki (MMA) i międzynarodowy mistrz federacji Konfrontacji Sztuk Walki (KSW) w wadze półciężkiej, pojawił się w reklamie gładzi szpachlowych marki Śnieżka Acryl-Putz (FFIL Śnieżka).
"Acryl-Putz. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!" - pod takim hasłem ruszyła kampania gładzi szpachlowych z udziałem Mameda Khalidova. - Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie Mameda Khalidova w kampanię, ponieważ jego wizerunek jest spójny z opracowaną strategią działania dla produktów Acryl-Putz - mówi Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu FFIL Śnieżka.
Działania prowadzone są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, prasie (magazyny wnętrzarskie i budowlane) i Internecie (kanał YouTube, kampania banerowa, reklamy w wyszukiwarkach oraz VoD). Kreację kampanii przygotowała krakowska agencja S4.
Sportowiec wystąpił już m.in. w reklamie napojów energetycznych Tiger (Grupa Maspex Wadowice). (DR)
(02.05.2013)
