PKP wybiera operatora do obsługi nośników reklamowych na dworcach

Logo PKP
Spółka Polskie Koleje Państwowe rozpoczyna negocjacje w sprawie wynajmu powierzchni reklamowych na swoich dworcach.
Wybrana przez PKP firma zajmie się m.in. sprzedażą reklam na już istniejących nośnikach reklamowych, jak i montażem nowych. Przedmiotem obecnych negocjacji jest m.in. cena najmu, uzależniona od rodzaju i lokalizacji nośników, i liczba nośników do zamontowania.
Warunkiem przystąpienia do negocjacji jest wpłata 150 tys. zł wadium. Zainteresowane współpracą z PKP firmy mogą się zgłaszać do 14 maja. Wybrana firma będzie dzierżawić od PKP powierzchnie reklamowe przez pięć lat i będzie miała wyłączność na ich obsługę reklamową.
Władze PKP zdecydowały oddać zarządzanie powierzchniami reklamowymi na dworcach firmie zewnętrznej, bo obsługująca je dotychczas spółka Dworzec Polski jest w stanie likwidacji. (BG)
(30.04.2013)
