Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 30, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKP wybiera operatora do obsługi nośników reklamowych na dworcach

Logo PKP

Spółka Polskie Koleje Państwowe rozpoczyna negocjacje w sprawie wynajmu powierzchni reklamowych na swoich dworcach.

Wybrana przez PKP firma zajmie się m.in. sprzedażą reklam na już istniejących nośnikach reklamowych, jak i montażem nowych. Przedmiotem obecnych negocjacji jest m.in. cena najmu, uzależniona od rodzaju i lokalizacji nośników, i liczba nośników do zamontowania.
Warunkiem przystąpienia do negocjacji jest wpłata 150 tys. zł wadium. Zainteresowane współpracą z PKP firmy mogą się zgłaszać do 14 maja. Wybrana firma będzie dzierżawić od PKP powierzchnie reklamowe przez pięć lat i będzie miała wyłączność na ich obsługę reklamową.
Władze PKP zdecydowały oddać zarządzanie powierzchniami reklamowymi na dworcach firmie zewnętrznej, bo obsługująca je dotychczas spółka Dworzec Polski jest w stanie likwidacji. (BG)

 

 

 

(30.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.