W marcu deadline zgłoszeń do Cannes Lions 2006
02.01.2006, 09:49
10, 17 i 24 marca to terminy, o których muszą pamiętać agencje reklamowe i domy mediowe zainteresowane zgłoszeniem prac na tegoroczny festiwal reklamowy w Cannes.
53. festiwal zaplanowano na 18-24 czerwca. Biuro festiwalu w Londynie rozpocznie przyjmowanie zgłoszeń 2 lutego. Do 10 marca trzeba przesłać prace w kategoriach: reklama filmowa, prasa i outdoor. Na zgłoszenie projektów reklamy radiowej, marketingu bezpośredniego, promocji sprzedaży jest czas do 17 marca. Najpóźniej, do 24 marca mogą do organizatorów dotrzeć prace w kategorii Cyber Lions (reklama internetowa), Titanium Lions (kampanie multimedialne). Koszty zgłoszenia prac są następujące: 565 euro w kategorii reklama filmowa; 300 euro – prasa i outdoor; w kategorii cyber: 305 euro – strona internetowa lub kampania interaktywna oraz 242 euro w przypadku reklamy on-line i e-mail; 270 euro – w kategorii media; marketing bezpośredni: 290 euro - w przypadku pojedynczych akcji i 410 euro - w przypadku kampanii; promocje sprzedaży: 270 euro - pojedyncza akcja i 400 euro – kampania; reklama radiowa – 200 euro; titanium – 980 euro. Marek Kurkowski, przedstawiciel Cannes Lions Festival w Polsce, przypomina, że od ilości zgłoszeń w poszczególnych kategoriach zależy m.in. liczba miejsc w składach jury, które zostają przyznane poszczególnym krajom w kolejnych festiwalach. W roku 2006 Polska będzie miała po jednym jurorze w kategorii cyber i direct (ze względu na znaczną liczbę polskich zgłoszeń w tych kategoriach w latach poprzednich). - Abyśmy, jako kraj, mogli liczyć na udział polskiego przedstawiciela w najbardziej prestiżowych składach jury w kategoriach film, prasa i outdoor, konieczne jest zwiększenie naszej obecności w ogólnej puli zgłoszeń – zwraca uwagę Kurkowski. Więcej informacji o Cannes Lions 2006 pod adresem canneslions.com.(MŁ, 02.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










