Zbigniew Bartman w nowej kampanii marki Okocim

W piątek rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Okocim (Carlsberg Polska), której celem jest podkreślenie związku marki z siatkówką. Bohaterem spotów jest siatkarz Zbigniew Bartman.
Z początkiem kwietnia marka zmieniła logo, ponieważ chce trafiać do młodszych konsumentòw. Teraz rozpoczęła kampanię, której twarzą jest siatkarz Zbigniew Bartman. Jej hasło to "Widzimy się na meczu". Kampania prowadzona jest w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży. Jeden ze spotów informuje o konkursie, jaki towarzyszy kampanii. Biorąc w nim udział, można wygrać bilety na mecze Ligi Światowej i na mecze Mistrzostw Europy w piłce siatkowej mężczyzn 2013.
Za kreację spotu odpowiada agencja Grandes Kochonos, za jego realizację - Papaya Film. Media zakupił PHD Media Direction. (DR, PR)
(29.04.2013)
