Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 26, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania nowej sieci Nju.mobile, Play natychmiast reaguje

Dziś rusza kampania reklamowa promująca nową sieć telefonii komórkowej Nju.mobile, którą uruchamia Orange Polska. Na launch Play zareagował błyskawicznie - także dziś zaczyna promować nową ofertę Red Bull No Limits.

Tuż po wczorajszej konferencji prasowej, na której nowa sieć telefonii komórkowej Nju mobile (Orange Polska) zaprezentowała swoją ofertę, Play przedstawił własną nowość - Red Bull Mobile No Limits. Jej szczegóły zaprezentowali na blogu rzecznika prasowego sieci Marcina Gruszki sam Gruszka oraz dyrektor marketingu sieci Bartosz Dobrzyński, pokazani w filmie wideo we wnętrzu samochodu Red Bulla.

Kampanie sieci Nju mobile i nowej oferty Play rozpoczynają się dziś. Działania promujące nowy brand zaczną się od kilkutygodniowej kampanii teaserowej, m.in. w telewizji. Właściwa, intensywna kampania w mediach zasięgowych i interaktywnych rozpocznie się 30 maja br. Bohaterem działań jest żółty ludzik, który w zabawny sposób mówi o szczegółach oferty nowego operatora. Celowo nie został on jeszcze nazwany, ponieważ firma nie chce, aby przyćmił nazwę marki. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather. Media zakupił dom mediowy MEC.
Działania reklamowe promujące nową ofertę Play prowadzone są m.in. w telewizji, radiu i Internecie. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy Mediacom. Play nie podaje, jak długo potrwa kampania.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.