Do salonów prasowych trafia "Women's Health"

Okładka pierwszego numeru polskiej edycji "Women's Health"
Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadza na rynek "Women's Health", pismo dla kobiet zbliżone tematyką do "Men's Health". Na okładce pierwszego numeru jest Agnieszka Cegielska - pogodynka TVN Meteo.
"Women's Health" debiutuje w nakładzie 100 tys. egz. Cena pisma, które w tym roku do sprzedaży trafi dwukrotnie (drugi numer w październiku) to 7,99 zł. Docelowo "Women's Health" ma być dwumiesięcznikiem.
Pismo jest kierowane do kobiet w wieku 23-45 lat, z wykształceniem wyższym, mieszkanek dużych miast. Jak wyjaśniał "Presserwisowi" prezes wydawnictwa Krzysztof Komar: - Magazyn będzie dotyczył tematyki well-being, czyli poruszał kwestie tzw. balansu życia. Zdrowie będzie jednym z tematów poruszanych na łamach, ale nie jedynym.
AU, AT
