Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 23, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orange wprowadza tanią ofertę Nju.mobile

Logo marki wprowadzanej przez Orange

Grupa TP SA potwierdziła nieoficjalne informacje "Presserwisu" sprzed ponad dwóch miesięcy o wprowadzeniu na rynek nowej marki operatora sieci komórkowej.

Oferta pod nazwą Nju.mobile będzie dostępna tylko w wersji SIM (bez telefonu) i dystrybuowana głównie w Internecie. Jest adresowana do klientów w wieku 16-36 lat, dlatego ma być tania, bez zobowiązań i umów lojalnościowych w segmentach pre-paid oraz post-paid.
TP SA nie podaje ile wyda na reklamę nowej marki, ale wiadomo, że w promujących ją spotach nie wystąpią celebryci.
Rynek telekomunikacyjny należy do najbardziej konkurencyjnych. Według danych cennikowych Kantar Media Orange wydał w ub.r. na reklamy 754 mln zł (bez wydatków na Internet), co dało tej marce drugie miejsce po Aflofarmie (835 mln zł) pod względem wielkości wydatków reklamowych. Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile) jest trzecim największym reklamodawcą (496 mln zł w ub.r.). Szóste miejsce zajmuje Polkomtel, operator sieci Plus (375 mln zł).
Według portalu Gsmonline.pl udziały rynkowe telekomów za III kwartał ub.r. wynosiły: T-Mobile - 29 proc., Orange - 28 proc., Plus - 26 proc., Play - 15 proc., inni operatorzy - 2 proc. Ciekawe są dane Gsmonline.pl za III kwartał ub.r., jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych klientów: do T-Mobile dołączyło 527 tys. klientów, do Play - 400 tys., do Plusa - 8 tys., a do Orange tylko 1 tys. Utrzymanie tej tendencji może więc zagrozić pozycji Orange - być może z tego powodu TP SA planuje stworzenie nowej marki. Obecnie wszystkie usługi TP SA (stacjonarne i mobilne) sprzedawane są pod marką Orange.
Osobne marki posiada obecnie tylko PTC: T-Mobile i Heyah; Polkomtel ma tylko Plusa, a P4 - Play.

(23.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.