Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ranczo" przebiło seriale "M jak miłość" i "Anna German"

Dane z okresu 08.04.2013 - 14.04.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
  TVP1 14,28%
2 TVN 14,22%
3 Polsat 12,72%
4 TVP2 10,18%
5 TVN7 3,84%
6 TVP INFO 3,24%
7 TVN24 3,16%
8 TV PULS 3,06%
9 TV4 3,00%
10 Polsat2 1,71%
11 TVP Seriale 0,89%
12 Polsat News 0,88%
13 MiniMini+ 0,87%
14 Kino Polska 0,70%
15 AXN 0,70%
16 Discovery 0,68%
17 Polsat Sport 0,66%
18 TVN Style 0,66%
19 Nickelodeon 0,65%
20 TVP Polonia 0,57%
  Inne 23,33%















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2013-04-14 20:26:04 6 770 18,94%
2 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-04-09 20:43:47 6 675 18,68%
3 ANNA GERMAN /SER.ROS.POL.CHORW.UKR./ TVP1 2013-04-12 20:31:20 6 547 18,32%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-04-10 20:45:01 5 635 15,76%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-04-11 20:30:28 4 988 13,96%
6 PROGNOZA POGODY TVP1 2013-04-14 20:12:50 4 696 13,14%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-04-14 20:00:28 4 545 12,72%
8 FAKTY TVN 2013-04-14 19:00:04 4 537 12,69%
9 WIADOMOŚCI TVP1 2013-04-14 19:30:07 4 363 12,21%
10 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-04-09 20:06:42 4 120 11,53%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(19.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.