Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 17, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1,6 mln osób ogląda program "Ale mądrale" w TVP 1

Katarzyna Pakosińska prowadząca program "Ale mądrale" w TVP 1 (fot. TVP)

Prowadzony przez Katarzynę Pakosińską program "Ale mądrale" po trzech odcinkach przyciąga do TVP 1 średnio 1,6 mln widzów.

Audycja, w której biorą udział kilkuletnie dzieci, jest emitowana od 30 marca, w soboty o 18.30. Widownia programu maleje z odcinka na odcinek: pierwszy obejrzało 1,9 mln osób, drugi 1,6 mln, a trzeci – 1,4 mln. Średnio w czasie nadawania "Ale mądrale" Jedynka ma 13 proc. udziału w rynku, przegrywając z TVN i Polsatem (odpowiednio: 15,6 proc. i 13,5 proc.), a wyprzedzając Dwójkę (8,9 proc.). Także w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat Jedynka z udziałem 11,2 proc. jest w czasie emisji nowego programu trzecia (TVN ma 19,3 proc. udziału, Polsat 13,1 proc., a Dwójka – 5,2 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.