Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 16, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Sieci" wyda miesięcznik "Sieci Historii"

Miesięcznik historyczny "Sieci Historii"
(Fratria) zadebiutuje na rynku 15 maja br. Jego redaktorem naczelnym jest prof. Jan Żaryn.

Nowy miesięcznik miał się ukazać już w kwietniu br., ale Fratria musiała zmienić plany wydawnicze w związku z decyzją Sądu Okręgowego w Warszawie, który w marcu br. w ramach zabezpieczenia powództwa Gremi Media zakazał wydawnictwu Fratria używania tytułu "W Sieci" (pierwotnie miesięcznik w nawiązaniu do tygodnika "W Sieci" miał się nazywać "W Sieci Historii").
Nowy miesięcznik ma mieć objętość 100 stron, nakład 100 tys. egz. i cenę 4,90 zł. Część nakładu każdego numeru będzie sprzedawana z filmem fabularnym lub dokumentalnym o tematyce historycznej. Pismo będą tworzyć dziennikarze tygodnika "Sieci", serwisu wPolityce.pl oraz miesięcznika o historii i kulturze "Na poważnie" (Stowarzyszenie Edukacji Medialnej i Społecznej im. Jana Liszewskiego).
- Magazyn "Sieci Historii" będzie mniej martyrologiczny i bardziej optymistyczny niż inne miesięczniki historyczne na rynku. Chcemy pokazać, że z polskiej historii powinniśmy być dumni – zapowiada Michał Karnowski, redaktor tygodnika "Sieci" i członek zarządu spółki Fratria.
W połowie maja br. rozpocznie się kampania reklamowa miesięcznika. Tytuł będzie promowany w mediach własnych wydawnictwa, a także w jednym ogólnopolskim dzienniku i w ogólnopolskiej stacji radiowej (szczegółów wydawca nie podaje). Za kreację reklam odpowiada agencja Apella SA. (MW)

(16.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.