Piotr Żyła debiutuje w reklamie - został twarzą marki Beskidzkie

Piotr Żyła reklamuje słone paluszki Beskidzkie.
Skoczek narciarski Piotr Żyła został twarzą marki słonych paluszków Beskidzkie, której właścicielem jest firma Aksam. Hasłem kampanii jest: „Cokolwiek robisz – bądź sobą, jesteśmy z Tobą”.
Dziś zostanie wyemitowany pierwszy spot z udziałem Piotra Żyły. Reklama telewizyjna jest częścią zintegrowanej kampanii, która obejmuje również działania online oraz PR i potrwa do 19 maja br. Jest to pierwsza kampania zarówno Piotra Żyły, jak i marki. Jej celem jest zwiększanie świadomości marki Beskidzkie.
Kampania będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat) i tematycznych (At Media). Działania prowadzone będą też w prasie i Internecie (obejmą m.in. media społecznościowe - na Facebooku fani zdecydują, jak będzie wyglądał ostatni spot kampanii).
Autorem strategii i kreacji jest agencja Schulz Brand Friendly, która launch marki oparła na komunikacji naturalności i autentyczności, czyli cechach charakteryzujących Piotra Żyłę. Media zaplanował i zakupił dom mediowy IQ Media. Komunikacją PR i prowadzeniem fan page zajmuje się agencja 38PR.
Firma Aksam, która po raz pierwszy zdecydowała się na kampanię telewizyjną, produkuje nie tylko słone paluszki, ale też chrupiące przekąski i cukierki.
AMS
