Od maja TVP Rozrywka będzie przerywać programy reklamami
Uruchomiony wczoraj TVP Rozrywka od maja br. będzie przerywać programy reklamami – wynika z ustaleń ”Presserwisu”.
– Nie komentuję – ucina pytana o to Joanna Stempień-Rogalińska, rzeczniczka prasowa TVP. Według naszych informacji, bloki reklamowe w przerwie trwać mają ok. dwóch minut. O tym, że Telewizja Polska przymierza się do przerywania programów blokami reklamowymi w nowym kanale, pisaliśmy w "Presserwisie" pod koniec marca br. Jak wtedy informowaliśmy, TVP przyjęła bowiem interpretację ustawy o radiofonii i telewizji zakładającą, że w kanałach koncesjonowanych nie ma przeszkód, aby audycje dzielić reklamami, a zakaz dotyczy jedynie stacji zapisanych w ustawie (TVP 1, TVP 2, TVP Polonia i programy regionalne).
Katarzyna Twardowska, rzeczniczka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, poinformowała nas niedawno, że Telewizja Polska nie może przerywać reklamami audycji i dotyczy to również kanałów koncesjonowanych.
KOZ