Dział: OPINIE

Dodano: Kwiecień 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zaletą TVP Rozrywka jest duży zasięg w dniu debiutu

Niewątpliwą zaletą TVP Rozrywka jest duży zasięg w momencie startu kanały.

 Obecność w cyfrowym pakiecie MUX3 daje stacji zasięg techniczny około 68 procent mieszkańców Polski, co w połączeniu z rozwojem penetracji  w sieciach kablowych i platformach satelitarnych oraz postępującym rozwojem naziemnej telewizji cyfrowej (wyłącznie kolejnych nadajników analogowej telewizji  naziemnej) spowoduje wzrost zasięgu technicznego do około 85-90 procent w wakacje.
Programy rozrywkowe cieszą się dużą popularnością wśród widzów TVP, największe hity które regularnie osiągnęły oglądalność powyżej 5 RTG to między innymi ”The Voice of Poland”, ”Jaka to melodia”, programy kabaretowe (np. ”Kabaretowy Klub Dwójki”), wydarzenia festiwalowe takie jak Opole.
Widownia stale przepływa z głównych kanałów do kanałów tematycznych. Moim zdaniem kanał TVP Rozrywka ma szanse przebić sukces TVP Seriale. Wszystko zależy od jakości ramówki kanału oraz ilości nowych, ekskluzywnych materiałów produkowanych na antenę TVP Rozrywka. Takie formaty rozrywkowe jak ”The Voice of Poland”, czy wydarzenia festiwalowe (Opole) dają możliwość produkcji dużej ilości materiałów które nie wchodzą na główną antenę, a mogą być ciekawym uzupełnieniem oferty nowego kanału. Poza tym TVP ma duże zasoby materiałów archiwalnych materiałów rozrywkowych, z których przy odpowiednim ”opakowaniu” można będzie stworzyć atrakcyjne pozycje programowe. 

(15.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.