Dział: OPINIE

Dodano: Kwiecień 12, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma NC+ dobrze zrobiła, że się przyznała do błędu

Dla firmy nie jest żadnym powodem do wstydu przyznanie się do błędu. Trzeba, to zrobić odważnie, stawić czoła problemom i podejść poważnie do konsumentów.

Nie można natychmiastowo reagować na każdy głos w Internecie, bo to medium jest demokratyczne, to platforma do wymiany opinii i użytkownicy mają rożne poglądy. Dopiero, gdy sytuacja przekracza pewną masę krytyczną, oznacza to że coś nie jest w porządku i wtedy trzeba zareagować.
Platforma NC+ powinna była może zareagować nieco wcześniej, ale chwała zarządowi za to, że stosunkowo szybko przyznali się do błędu. W końcu lepiej późno niż wcale. Takie ruchy trzeba podejmować w sposób wyważony. Nie można działać pod wpływem nerwowej sytuacji.
Z pewnością takie sytuacje pozostawiają pewien niesmak u odbiorców. Może to zaleczyć czas, dobra oferta i wschłuchiwanie się w głosy konsumentów.

(12.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.