Platforma NC+ dobrze zrobiła, że się przyznała do błędu
Dla firmy nie jest żadnym powodem do wstydu przyznanie się do błędu. Trzeba, to zrobić odważnie, stawić czoła problemom i podejść poważnie do konsumentów.
Nie można natychmiastowo reagować na każdy głos w Internecie, bo to medium jest demokratyczne, to platforma do wymiany opinii i użytkownicy mają rożne poglądy. Dopiero, gdy sytuacja przekracza pewną masę krytyczną, oznacza to że coś nie jest w porządku i wtedy trzeba zareagować.
Platforma NC+ powinna była może zareagować nieco wcześniej, ale chwała zarządowi za to, że stosunkowo szybko przyznali się do błędu. W końcu lepiej późno niż wcale. Takie ruchy trzeba podejmować w sposób wyważony. Nie można działać pod wpływem nerwowej sytuacji.
Z pewnością takie sytuacje pozostawiają pewien niesmak u odbiorców. Może to zaleczyć czas, dobra oferta i wschłuchiwanie się w głosy konsumentów.
(12.04.2013)