NC+ prawdopodobnie szykuje zmiany w swojej ofercie
(Fot. Piotr Król)
Platforma NC+ poinformowała klientów na Facebooku, że intensywnie pracuje nad rozwiązaniami, które przedstawi w tym tygodniu.
We wpisie NC+ dziękuje za wszystkie uwagi klientów i prosi ich o kilka dni cierpliwości. Nie wiadomo, czy oznacza to zmiany w ofercie, której wcześniej mimo krytyki abonentów zmienić nie chciała. - Mogę jedynie powtórzyć to, co zawarliśmy już w oświadczeniu opublikowanym na Facebooku. Wsłuchujemy się w oczekiwania naszych abonentów - informuje Michał Stryjecki, p.o. dyrektor ds. PR NC+.
25 marca, kilka dni po zaprezentowaniu oferty, prezes NC+ Julien Verley poinformował dziennikarzy, że platforma mimo krytyki nie planuje zmian w ofercie. ”Nie będziemy zmieniać oferty. Zamierzamy abonentów do niej przekonać” – oświadczył wtedy.
Jednak eksperci od public relations pytani przez ”Presserwis” radzili NC+ zmiany w ofecie i przypominali, że tak robiły nawet tak duże firmy, jak Coca-Cola czy Gap. ”Teraz żeby odzyskać zaufanie, operator powinien się cofnąć, to znaczy przygotować nową, korzystną ofertę i szeroko ją zakomunikować. A to oznacza i poniesione koszty, i utracone zyski, zapewne nieprzewidziane wcześniej” – radził NC+ Marek Wróbel, prezes agencji Neuron.
KOZ