Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa agencja K2 Media zastępuje w Grupie K2 firmę ACR

Nową agencją kierują Marcin Siekierski i Rafał Ciszewski (fot. Grupa K2)

Rusza K2 Media -nowa agencja mediowa w Grupie K2, która zastępuje firmę ACR.

Nowy podmiot zaczął działalność z początkiem kwietnia, na dziś zaplanowano jego oficjalny debiut. Na czele agencji stoją Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski. Ciszewski dołączył do zarządu Grupy K2 w grudniu ub.r. jako wiceprezes (wcześniej przez 12 lat pracował w Starcomie, gdzie pełnił funkcję wiceprezesa ds. rozwoju). Natomiast Marcin Siekierski jest związany z Grupą K2 od sześciu lat - ostatnio zarządzał ACR.
- K2 Media jest agencją, w której, dzięki zapleczu Grupy K2, skupiają się kompetencje mediowe, produkcyjne, technologiczne i kreatywne - mówi Rafał Ciszewski. - Dziś coraz bardziej zaciera się granica między medium a kreacją, Internet zaś jest już bardziej infrastrukturą niż medium. Te wszystkie zmiany wymagają bardziej nowoczesnego podejścia do rozwoju kompetencji i narzędzi agencyjnych - dodaje.
K2 Media świadczy kompleksową obsługę w zakresie wykorzystania mediów interaktywnych, w tym m.in.: planowania strategii obecności online we wszystkich kanałach cyfrowych, optymalizacji działań prosprzedażowych (także w kanale mobile), wsparcia e-commerce, a także działania w social media i zakup mediów. Kluczowymi kompetencjami firmy pozostają SEO, SEM i performance marketing. - Planujemy również podjęcie crossmediowych projektów realizowanych wspólnie z największymi grupami mediowymi w Polsce, w których osią działań jest Internet - mówi Marcin Siekierski. W tym roku firma zamierza rozwijać usługi z zakresu RTB (Real Time Bidding) i planowania kampanii wideo, które ma realizować we współpracy z zespołem K2 Motion, zajmującym się od pięciu lat produkcją filmową.
K2 Media to 45-osobowy zespół, który pracuje dla ponad 150 klientów Grupy K2, w tym: Banku Zachodniego WBK, Grupy Medicover, firmy Hochland, LG, Nutricii, PKN Orlen, PZU, Providenta czy marki Play. (AMS)

(08.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.