Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa agencja K2 Media zastępuje w Grupie K2 firmę ACR

Nową agencją kierują Marcin Siekierski i Rafał Ciszewski (fot. Grupa K2)

Rusza K2 Media -nowa agencja mediowa w Grupie K2, która zastępuje firmę ACR.

Nowy podmiot zaczął działalność z początkiem kwietnia, na dziś zaplanowano jego oficjalny debiut. Na czele agencji stoją Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski. Ciszewski dołączył do zarządu Grupy K2 w grudniu ub.r. jako wiceprezes (wcześniej przez 12 lat pracował w Starcomie, gdzie pełnił funkcję wiceprezesa ds. rozwoju). Natomiast Marcin Siekierski jest związany z Grupą K2 od sześciu lat - ostatnio zarządzał ACR.
- K2 Media jest agencją, w której, dzięki zapleczu Grupy K2, skupiają się kompetencje mediowe, produkcyjne, technologiczne i kreatywne - mówi Rafał Ciszewski. - Dziś coraz bardziej zaciera się granica między medium a kreacją, Internet zaś jest już bardziej infrastrukturą niż medium. Te wszystkie zmiany wymagają bardziej nowoczesnego podejścia do rozwoju kompetencji i narzędzi agencyjnych - dodaje.
K2 Media świadczy kompleksową obsługę w zakresie wykorzystania mediów interaktywnych, w tym m.in.: planowania strategii obecności online we wszystkich kanałach cyfrowych, optymalizacji działań prosprzedażowych (także w kanale mobile), wsparcia e-commerce, a także działania w social media i zakup mediów. Kluczowymi kompetencjami firmy pozostają SEO, SEM i performance marketing. - Planujemy również podjęcie crossmediowych projektów realizowanych wspólnie z największymi grupami mediowymi w Polsce, w których osią działań jest Internet - mówi Marcin Siekierski. W tym roku firma zamierza rozwijać usługi z zakresu RTB (Real Time Bidding) i planowania kampanii wideo, które ma realizować we współpracy z zespołem K2 Motion, zajmującym się od pięciu lat produkcją filmową.
K2 Media to 45-osobowy zespół, który pracuje dla ponad 150 klientów Grupy K2, w tym: Banku Zachodniego WBK, Grupy Medicover, firmy Hochland, LG, Nutricii, PKN Orlen, PZU, Providenta czy marki Play. (AMS)

(08.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.