Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed TVN i Polsatem

Dane z okresu 25.03.2013 - 31.03.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 14,08%
2 TVN 13,44%
3 Polsat 12,99%
4 TVP2 10,15%
5 TVN7 3,77%
6 TV4 3,33%
7 TVP INFO 2,92%
8 TVN24 2,85%
9 TV PULS 2,82%
10 Polsat2 1,71%
11 TVP Seriale 0,95%
12 Polsat News 0,93%
13 AXN 0,85%
14 MiniMini+ 0,77%
15 Polsat Sport 0,69%
16 Discovery 0,68%
17 Nickelodeon 0,68%
18 Kino Polska 0,67%
19 Disney Channel 0,65%
20 Cartoon Network 0,63%
  Inne 24,44%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-03-25 20:43:01 6 563 18,36%
2 ANNA GERMAN /SER.ROS.POL.CHORW.UKR./ TVP1 2013-03-29 20:05:52 6 030 16,87%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-03-27 20:44:25 5 480 15,33%
4 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2013-03-31 20:22:30 5 324 14,89%
5 ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ - POLSKA - SAN MARINO TVP1 2013-03-26 20:27:50 5 113 14,30%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-03-28 20:29:58 4 379 12,25%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-03-25 20:06:48 4 362 12,20%
8 TELEEXPRESS TVP1 2013-03-26 17:00:07 4 281 11,98%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-03-31 19:59:45 4 269 11,94%
10 WIADOMOŚCI TVP1 2013-03-26 19:30:07 4 210 11,78%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(08.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.