Marcin Prokop tym razem w kampanii cukierków Halls
03.04.2013, 10:57
Marcin Prokop, redaktor naczelny "Przekroju" (Presspublica) i prezenter TVN, został twarzą kampanii cukierków Halls (Kraft Foods Polska).
Zobaczyć go można w spotach telewizyjnych zapowiadających konkurs. Rozpocznie się on 7 kwietnia br.: tego dnia oraz w pięć następnych niedziel na stronie internetowej marki będzie zamieszczany nowy filmik z udziałem prezentera, w którym zaprezentuje on nowe zadanie dla uczestników zabawy. Co tydzień wygrać w niej będzie można iPhone'y, iPody i iPady.
Nie udało się nam ustalić, kto odpowiada za przygotowanie konkursu i towarzyszącej mu kampanii w telewizji.
Marcin Prokop wcześniej użyczył swojego wizerunku m.in. markom Play i 5Power. (DR)
(03.04.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
