Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Praktyki NC+ budzą wątpliwości UOKiK

Automatyczna migracja klientów do platformy NC+ budzi wątpliwości Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK w przyszłym tygodniu podejmie decyzje o ewentualnym postępowaniu.

Jak informuje Maciej Chmielowski z biura prasowego UOKiK, do Urzędu napływa coraz więcej skarg na dokonaną przez ITI Neovision wobec abonentów platformy N jednostronną zmianę warunków umów polegajcą na wprowadzeniu oferty NC+. Tylko w czwartek UOKiK otrzymał ponad 30 zgłoszeń telefonicznych w tej sprawie. Wybrani klienci otrzymują bowiem z pisma, z których wynika, że od maja ich dotychczasowa oferta zostanie zastąpiona przez NC+, a jeżeli nie akceptują zmiany - mogą wypowiedzieć umowę.
- Po wstępnej analizie zgłaszanych problemów przede wszystkim nasze wątpliwości budzi praktyka operatora polegająca na jednostronnej zmianie umowy zawartej na czas oznaczony - wyjaśnia Maciej Chmielowski z UOKiK. - Jeśli będą podstawy naruszenia zbiorowych interesów konsumentów nie wykluczamy podjęcia korków polegających na wszczęciu postępowania administracyjnego w tej sprawie. W tej chwili analizujemy napływające skargi, najpóźniej w przyszłym tygodniu podejmiemy decyzję o ewentualnym postępowaniu - informuje. (KOZ)

(29.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.