Czwarta edycja serialu "Rodzinka.pl" wystartowała z najmniejszą widownią

(Fot. Michał Kołyga)
Po czterech tygodniach emisji czwarta edycja serialu "Rodzinka.pl" gromadzi w TVP 2 średnio 2 mln widzów – najmniej z dotychczasowych edycji.
Nowe odcinki serialu, który jest pierwszą po latach produkcją własną TVP, są emitowane od 1 marca, w piątki o 20.40 (po dwa odcinki). Średni udział Dwójki wynosi w tym czasie 12,2 proc. wśród wszystkich widzów i 15,9 proc. w grupie komercyjnej 16-49. W pierwszym przypadku daje to stacji trzecie, a w grupie komercyjnej – drugie miejsce w tym paśmie. Liderem w obu grupach jest TVP 1 z udziałem 32,6 proc. (24,9 proc. w grupie 16-49). Wśród wszystkich widzów drugie miejsce zajmuje Polsat z udziałem 12,3 proc., a czwarty jest TVN – 9,8 proc., z kolei w grupie komercyjnej trzeci (za Dwójką) jest TVN z udziałem 14,5 proc., a czwarty Polsat – 13,8 proc.
Trzeci sezon serialu "Rodzinka.pl", nadawany jesienią ub.r., przyciągał średnio 2,2 mln osób. Pierwszy i drugi były nadawane w innym paśmie (w środy 20.40) i gromadziły odpowiednio 3,2 mln i 3,1 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT
