Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 27, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prymat zadowolony z "Doradcy smaków" w TVN

Emitowany w TVN program "Doradca smaku" to niestandardowa forma reklamy na antenie TVN. Choć stacja o tym oficjalnie nie informuje, format powstał we współpracy z producentem przypraw Prymat, który jest nie tylko jego sponsorem, ale i producentem.

"Doradca smaku" nadawany jest w TVN od 4 marca, w dni powszednie przed głównym wydaniem "Faktów" - o godz. 18.55. W każdym z pięciominutowych odcinków Michael Moran (znany z programu "Masterchef") prezentuje wybrany przepis kulinarny, m.in. przy użyciu produktów Prymatu. Nazwa programu pochodzi od kulinarnego serwisu społecznościowego dedykowanego markom Prymat, Kucharek i Smak. Program "Doradca smaku” będzie emitowany przez kilkanaście tygodni.
Marta Klęka-Nowa, junior PR specialist z Prymatu, zdradza, że program spotkał się z pozytywnymi komentarzami nie tylko ze strony internautów, ale i klientów. - Nasz serwis DoradcaSmaku.pl odnotował wzrost aktywności. Powodzenia tego pomysłu można upatrywać w formule, atrakcyjnej porze emisji oraz dostosowaniu aktywności do potrzeb konsumentów coraz bardziej zainteresowanych tematem kulinariów - uważa Klęka-Nowa. Szczegółowych danych jednak nie ujawnia.
Wg Nielsen Audience Measurement program ogląda średnio 2,1 mln osób (średnia widownia od początku nadawania), z tego ok. 740 tys. stanowią osoby z tzw. grupy komercyjnej (16-49).
Aleksandra Witczak, menedżer w pionie client leadership w domu mediowym Mindshare Polska, zwraca uwagę, że oglądalność „Doradcy smaku” napędza emitowany zaraz po nim serwis informacyjny "Fakty". - Od początku marca maleją udziały TVN w tym paśmie, na rzecz emitowanych w tym czasie "Wydarzeń" Polsatu. Jednak do początku 2013 roku przewaga Polsatu w tym paśmie była bardziej zdecydowana niż teraz - mówi Witczak.
Aleksandra Witczak zwraca uwagę, że "Doradca smaku” nie wlicza się do ustawowych 12 minut reklam na godzinę. Dlatego takie formaty reklamowe są coraz częściej wykorzystywane przez nadawców. Przypomnijmy, że wkrótce na antenę TVP ma wrócić miniserial "Piąty stadion", którego sponsorem była marka Tyskie. W maju z kolei w Polsacie pojawi się reality show "Ekipa na swoim", sponsorowany przez markę piwa Warka.
Prymat na sponsoring "Doradcy smaku" w TVN wydał dotychczas, wg Nielsen Audience Measurement, blisko 1,56 mln zł (sponsorami są marki Prymat i Kucharek). Program na reklamach zarobił od startu emisji 3,3 mln zł. - Program realizowany jest na zlecenie Prymatu i wpływy z emisji to nie tylko pieniądze ze spotów sponsorskich, ale również pieniądze klienta włożone w produkcję - zauważa Aleksandra Witczak. (BG)

 

(27.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.