Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BMW zmienia swoją dźwiękową wizytówkę (wideo)

Niemiecki koncern samochodowy BMW zmienił swoje dźwiękowe logo – podał serwis Horizont.net.

Za kreację nowej akustycznej wizytówki BMW odpowiada hamburskie studio Hastings Media Music. Dynamiczna melodia emitowana będzie na końcu wszystkich radiowych i telewizyjnych spotów bawarskiego koncernu. Można ją usłyszeć w najnowszym spocie telewizyjnym marki.
Poprzedni charakterystyczny dźwięk był używanych w reklamach BMW 14 lat.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.