Avans w swojej kampanii uderza w Media Markt

Startująca dziś kampania sieci Avans ma być wymierzona w działania marketingowe Media Markt.
Kampania, w której ponownie wystąpi Michał Wiśniewski, dotyczy promocji sieci Avas pt. "Wielkie klikanie". Wiśniewski ponownie jest pokazywany jako lider ruchu społecznego walczącego z dominującymi od lat gigantami. "Wielkie klikanie" ma polegać na tym, że po zalogowaniu się na stronie internetowej Avans będzie można wziąć udział w konkursie pozwalającym na robienie za darmo zakupów w sklepach sieci trwających dwie minuty. Szczegółów mechanizmu promocji nie udało nam się ustalić. Spot reklamowy zaczynać się będzie słowami: "Dość robienia z nas idiotów, dość biegania po sklepie". Jest to nawiązanie do wcześniejszego pomysłu Media Markt: w tej sieci akcja promocyjna polegała na tym, że wybrany finalista konkursu mógł za darmo zabrać w sklepie wszystko, co udało mu się zgromadzić w ciągu 150 sekund. Teraz zamiast biegania po sklepie Avans proponuje darmowe zakupy w swoim sklepie internetowym. Spoty z udziałem Wiśniewskiego emitowane będą w telewizji i Internecie. Kampanię przygotowała agencja Demo Effective Launching.
(AMS)
(18.03.2013)
