Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC prowadzi przetarg na obsługę BTL

Operator telewizji kablowej UPC Polska ogłosił przetarg na działania BTL.

Do przetargu zaproszono pięć agencji: IQ Marketing, Polymus, Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy, Eskadrę i Moby Dick. Od kwietnia tego roku za całościową obsługę reklamową UPC, również BTL, odpowiada TBWA\Warszawa. Agencja ta skoncentruje się teraz na działaniach ATL.

(JW, 29.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.