Kampania społeczna przekonuje, że na walkę z rakiem potrzebne są pieniądze (wideo)

"Pieniądze mogą pokonać raka!" to hasło startującej dziś kampanii non profit Fundacji Alivia.
Przekaz kampanii jest prosty: by wygrać z chorobą nowotworową, potrzebne są pieniądze. Działania mają zachęcić do finansowego wsparcia podopiecznych Fundacji Onkologicznej Osób Młodych Alivia.
Kampania prowadzona jest w telewizji (kanały tematyczne), sieciach kin, Internecie (m.in. Wirtualna Polska, Interia.pl, o2.pl), prasie (m.in. "Rzeczpospolita", "Super Express", "Dziennik Gazeta Prawna", "Polityka", "Forum") oraz na nośnikach zewnętrznych (citylighty AMS). Projekt jest efektem pracy pro bono agencji DDB Warszawa, Platige Image (kreacja), domu mediowego OMD i Equinox (zakup mediów) i agencji Rc2 (działania PR). (DR, PR)
(15.03.2013)
