Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wybór papieża napędził ruch na największych portalach w Polsce

Zakończone w środę 13 marca wieczorem konklawe znacząco wpłynęło na ruch w portalach internetowych. Doniesieniami z Watykanu wypełniły się też media społecznościowe.

Ruch na największych polskich portalach informacyjnych rozpoczął się tuż po godz. 19, kiedy nad Kaplicą Sykstyńską pojawił się biały dym, oznaczający, że kardynałowie wybrali nowego papieża.
Stronę główną Onet.pl odwiedziło o połowę więcej internautów niż godzinę wcześniej, a ich zainteresowanie na tym poziomie utrzymywało się do godz. 21. Według danych portalu, co trzecia osoba poszukiwała informacji związanych z wyborem nowego papieża. Od pierwszej informacji o zakończeniu konklawe do północy w Onecie pojawiło się 14 informacji, pięć galerii zdjęć oraz trzy materiały wideo.
Na bieżące informacje stawiała również Interia.pl. Jak podaje Joanna Szpyt, rzeczniczka prasowa portalu, dokładnie o 19.06, czyli w momencie pojawienia się białego dymu, w serwisie znalazła się informacja o wyborze nowego papieża. - W tym samym czasie została zapięta specjalna, duża płachta na stronie głównej, poświęcona temu wydarzeniu. Były tam prezentowane wszystkie związane z tym treści: artykuły, komentarze, galerie, filmy, forum – mówi Szpyt. I zapewnia, że odsłony, czas spędzany na portalu przez użytkowników oraz liczba komentarzy znacznie wzrosły.
Z kolei na stronie głównej portalu O2.pl znalazła się aktualizowana na bieżąco informacja z serwisu należącego do Grupy O2.pl – Sfora.pl. Jak informuje Konrad Wiśniewski, manager ds. strony głównej i dystrybucji w tym portalu, ruch na stronie głównej nie odbiegał od średniej, za to zauważalny wzrost nastąpił na Sfora.pl.
Wzrósł też znacząco ruch w serwisach społecznościowych. Wśród 100 najpopularniejszych wpisów na polskich fan page na Facebooku blisko połowa (48) dotyczyła wyboru papieża. Firma Sotrender, analizująca ruch na tym serwisie, podała, że najpopularniejsze były memy, wśród pięciu najpopularniejszych wpisów było zdjęcie z postacią Buki z bajki "Muminki” umieszczonej na papieskim balkonie w bazylice św. Piotra z dopiskiem "Habemus Bukam”.
Jak podaje Polska Agencja Prasowa, Twitter w ciągu pierwszych godzin od wyboru Jorge Mario Bergoglio na nowego papieża zapełnił się ponad 7 mln wiadomości poświęconych temu wydarzeniu. W ciągu minuty od wyboru papieża internauci na Twitterze napisali 130 tys. krótkich wiadomości, wielu z nich umieściło na swoich kanałach zdjęcia sprzed bazyliki św. Piotra.

AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.