Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prasowa kampania funduszy Allianz przy okazji Formuły 1

Grupa Allianz Polska reklamuje swoje fundusze: pieniężny, walutowy i aktywnej alokacji przy okazji wyścigów Formuły 1. Kampania jest prowadzona tylko w prasie.

Allianz przygotował reklamy we własnym zakresie, media zaplanował i kupił Media Direction OMD. Akcja potrwa do końca stycznia, prowadzona jest w ”Rzeczpospolitej”, ”Gazecie Giełdy Parkiet”, ”Gazecie Prawnej”, ”Polityce”, ”Wprost”, ”Przekroju”, ”Newsweek Polska”, ”Gazecie Wyborczej” oraz jej dodatkach - ”Gazecie Telewizyjnej” i ”Wysokich Obcasach”. Allianz jest sponsorem Roberta Kubicy, pierwszego Polaka, który ma szansę wystartować w wyścigach Formuły 1. Zawodnik kilka dni temu został kierowcą testowym w zespole BMW Sauber.

(MAP, 29.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.