Dział: RADIO

Dodano: Marzec 12, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rozgłośniom ogólnopolskim spada słuchalność

Żadna z ogólnopolskich rozgłośni nie poprawiła wyników słuchalności. Wśród sieci radiowych zyskują niemal wszystkie.

Między grudniem ub.r. a lutym br. liderem słuchalności pozostał RMF FM. Udział stacji w czasie słuchania, w porównaniu z falą grudzień 2011 – luty ub.r., spadł z 25,4 proc. do 24,2 proc. Radio Zet, mimo przeprowadzenia kampanii reklamowej, zanotowało minimalny spadek z 15,3 proc. do 15,2 proc. Słuchalność Programu I Polskiego Radia zmniejszyła się z 11,6 proc. do 10,2 proc., a Programu III – z 7,7 proc. do 7,5 proc.
http://chart.googleapis.com/chart?chxl=0:|0%25|10%25|20%25|30%25|1:|RMF+FM|Radio+Zet|Program+I|Program+III|Radio+Maryja|Program+II|Program+IV|2:|Dane%3A+badanie+Radio+Track%2C+Millward+Brown.+Od+pa%C5%BAdziernika+ub.r.+wprowadzono+kategori%C4%99+wykszta%C5%82cenia+do+wa%C5%BCenia+danych&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7|2,22&chxr=0,0,4000000|1,0.5,7.5|2,0,50&chxs=0,000000,11.5,0,lt,676767|1,000000,11.5,0,l,676767|2,000000,10.5,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=29,0,10&chs=550x320&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,30,0,30&chd=t:25.4,15.3,11.6,7.7,3,0.6,0.5|24.2,15.2,10.2,7.5,2.7,0.5,0.5&chdl=grudzie%C5%84+2011+-+luty+2012|grudzie%C5%84+2012+-+luty+2013&chdlp=t&chma=40,5,30,40&chm=N,000000,0,0:7,13,1|N,000000,1,0:7,13,1&chtt=S%C5%82uchalno%C5%9B%C4%87+og%C3%B3lnopolskich+stacji+radiowych+(w+proc.)&chts=000000,13.5

Wśród sieci radiowych pozycję lidera umocniło Radio Eska, zwiększając słuchalność z 8 proc. do 8,6 proc. Jedyną siecią, która odnotowała spadek, było Radio Plus – z 0,9 proc. do 0,8 proc.

 

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=0:|Eska|Audytorium+17|Z%C5%82ote+Przeboje|RMF+Maxxx|Radio+Wawa|Planeta+FM|Radio+Plus|Antyradio|Radio+Roxy|1:|Dane%3A+badanie+Radio+Track%2C+Millward+Brown.+Od+10.12++wprowadzono+kategori%C4%99+wykszta%C5%82cenia+do+wa%C5%BCenia+danych&chxp=0,1,2,3,4,5,6,7,8,9|1,105&chxr=0,0.5,9.5|1,0,200&chxs=0,000000,10.5,0,l,676767|1,000000,10,0,l,676767&chxt=x,x&chbh=24,0,11&chs=550x376&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,9.2,0,9.2&chd=t:8,5.5,3.3,3,0.7,0.8,0.9,0.6,0.2|8.6,6.1,3.8,3.2,0.9,0.8,0.8,0.7,0.3&chdl=grudzie%C5%84+2011+-+luty+2012|grudzie%C5%84+2012+-+luty+2013&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:9,11,1|N,000000,1,0:9,11,1&chtt=S%C5%82uchalno%C5%9B%C4%87+sieci+radiowych+(w+proc.)&chts=000000,14.5

Wśród rozgłośni ponadregionalnych udział Radia Eska wyniósł 1,8 proc. (wzrost z 1,7 proc.), Radia Tok FM – 1,1 proc. (spadek z 1,5 proc.), RMF Classic – 0,9 proc. (wzrost z 0,7 proc.), Chilli Zet – 0,5 proc. (wzrost z 0,4 proc.), a Radia PiN – 0,1 proc. (spadek z 0,2 proc.).
Dane: Radio Track, badanie realizowane przez Millward Brown. Od października ub.r. wprowadzono kategorię wykształcenia do ważenia danych.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.