Rozgłośniom ogólnopolskim spada słuchalność
Żadna z ogólnopolskich rozgłośni nie poprawiła wyników słuchalności. Wśród sieci radiowych zyskują niemal wszystkie.
Między grudniem ub.r. a lutym br. liderem słuchalności pozostał RMF FM. Udział stacji w czasie słuchania, w porównaniu z falą grudzień 2011 – luty ub.r., spadł z 25,4 proc. do 24,2 proc. Radio Zet, mimo przeprowadzenia kampanii reklamowej, zanotowało minimalny spadek z 15,3 proc. do 15,2 proc. Słuchalność Programu I Polskiego Radia zmniejszyła się z 11,6 proc. do 10,2 proc., a Programu III – z 7,7 proc. do 7,5 proc.
Wśród sieci radiowych pozycję lidera umocniło Radio Eska, zwiększając słuchalność z 8 proc. do 8,6 proc. Jedyną siecią, która odnotowała spadek, było Radio Plus – z 0,9 proc. do 0,8 proc.
Wśród rozgłośni ponadregionalnych udział Radia Eska wyniósł 1,8 proc. (wzrost z 1,7 proc.), Radia Tok FM – 1,1 proc. (spadek z 1,5 proc.), RMF Classic – 0,9 proc. (wzrost z 0,7 proc.), Chilli Zet – 0,5 proc. (wzrost z 0,4 proc.), a Radia PiN – 0,1 proc. (spadek z 0,2 proc.).
Dane: Radio Track, badanie realizowane przez Millward Brown. Od października ub.r. wprowadzono kategorię wykształcenia do ważenia danych.
KOZ