Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Škoda planuje na jesień drugą edycję konkursu muzycznego

Škoda Auto Polska planuje powtórzenie jesienią br. ubiegłorocznej akcji Škoda Auto Muzyka, w której wybrane zostały utwory młodych polskich muzyków najlepiej nadające się do słuchania podczas jazdy samochodem.

Ze względu na sukces zeszłorocznej akcji Škoda Auto Polska szykuje kolejną odsłonę konkursu – jesienią br. Za jego przygotowanie i obsługę znów odpowiadać będzie agencja GoldenSubmarine.
W ub.r. konkurs Škoda Auto Muzyka zaangażował ok. 150 tys. internautów. W pierwszym etapie wybrali oni sto najciekawszych utworów młodych polskich muzyków. W drugim kompozycje te oceniało jury złożone z artystów i dziennikarzy muzycznych radiowej Trójki, które wybrało zwycięzców. (AMS)

(12.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.