Škoda planuje na jesień drugą edycję konkursu muzycznego
12.03.2013, 08:02

Škoda Auto Polska planuje powtórzenie jesienią br. ubiegłorocznej akcji Škoda Auto Muzyka, w której wybrane zostały utwory młodych polskich muzyków najlepiej nadające się do słuchania podczas jazdy samochodem.
Ze względu na sukces zeszłorocznej akcji Škoda Auto Polska szykuje kolejną odsłonę konkursu – jesienią br. Za jego przygotowanie i obsługę znów odpowiadać będzie agencja GoldenSubmarine.
W ub.r. konkurs Škoda Auto Muzyka zaangażował ok. 150 tys. internautów. W pierwszym etapie wybrali oni sto najciekawszych utworów młodych polskich muzyków. W drugim kompozycje te oceniało jury złożone z artystów i dziennikarzy muzycznych radiowej Trójki, które wybrało zwycięzców. (AMS)
(12.03.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
