Nowa kampania Orange z udziałem Serca i Rozumu (wideo)
04.03.2013, 13:07

Dziś startuje najnowsza odsłona kampanii Orange z udziałem bohaterów marki - Serca i Rozumu. Tym razem dotyczy Neostrady.
W spocie Rozum śni, że jest na gali Szwedzkiej Akademii Nauk i właśnie ma odebrać Nobla we wszystkich dziedzinach, gdy się budzi. Celem spotu jest poinformowanie, że użytkownicy Neostrady mogą spać spokojnie, bo mają nielimitowany dostęp do Internetu.
Działania prowadzone są w telewizji (TVP, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie.
Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film It, a za postprodukcję Platige Image. Planowanie mediów zrealizował dom mediowy MEC. (AMS)
(04.03.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
