Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa kampania Orange z udziałem Serca i Rozumu (wideo)

Dziś startuje najnowsza odsłona kampanii Orange z udziałem bohaterów marki - Serca i Rozumu. Tym razem dotyczy Neostrady.

W spocie Rozum śni, że jest na gali Szwedzkiej Akademii Nauk i właśnie ma odebrać Nobla we wszystkich dziedzinach, gdy się budzi. Celem spotu jest poinformowanie, że użytkownicy Neostrady mogą spać spokojnie, bo mają nielimitowany dostęp do Internetu.


Działania prowadzone są w telewizji (TVP, TVN, Polsat i wybrane kanały tematyczne), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie.
Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film It, a za postprodukcję Platige Image. Planowanie mediów zrealizował dom mediowy MEC. (AMS)

(04.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.