Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 20, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 11.02.2013 - 17.02.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,27%
2 Polsat 12,83%
3 TVN 12,77%
4 TVP2 11,59%
5 TVN7 3,60%
6 TVP INFO 3,22%
7 TVN24 3,06%
8 TV4 3,02%
9 TV PULS 2,83%
10 Polsat2 1,89%
11 Eurosport 1,12%
12 Polsat News 1,06%
13 MiniMini+ 0,89%
14 AXN 0,86%
15 TVP Seriale 0,84%
16 Discovery 0,78%
17 Kino Polska 0,69%
18 Disney Channel 0,68%
19 Nickelodeon 0,65%
20 TVN Style 0,64%
  Inne 23,71%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-02-12 20:43:09 6 919 19,36%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-02-13 20:42:31 6 077 17,00%
3 TELEEXPRESS TVP1 2013-02-11 17:00:06 4 975 13,92%
4 WIADOMOŚCI TVP1 2013-02-15 19:30:05 4 737 13,25%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-02-17 19:56:57 4 672 13,07%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-02-12 20:08:36 4 648 13,00%
7 FAKTY TVN 2013-02-12 18:59:59 4 532 12,68%
8 NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-02-17 20:20:41 4 283 11,98%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2013-02-12 21:38:20 3 986 11,15%
10 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-02-14 20:29:42 3 982 11,14%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(20.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.