Kampania Grześków "Zero bujdy" ma zmienić wizerunek marki

Wczoraj wystartowała internetowa kampania reklamowa wafli Grześki (Jutrzenka Colian), wzbudzając żywy odzew internautów.
Kampania składa się z trzech różnych spotów: "Winda”, "Bielizna” i "Mama”. Łączy je hasło kampanii – „Zero bujdy”. Internautów do komentarzy sprowokował ostatni spot, w którym mama mówi córkom tulącym się do ojca: "To nie jest wasz tata".
Marcin Kalkhoff, dyrektor strategii Lowe GGK, uważa, że kampania wpisuje się w strategię marki. - Poprzednie hasła komunikowały, że to wafelek idealny, teraz jest "zero bujdy", czyli prawdziwy. Widzę w tym pewną konsekwencję – zaznacza. Lech Król, dyrektor kreatywny agencji Adwertajzing, sądzi, że prostota przekazu, humor i niesztampowy pomysł pomogą marce. - Pojawiające się na forach negatywne komentarze internautów są dla Polski czymś typowym - szczególnie w przypadku kampanii humorystycznych, zrywających ze stereotypem – mówi. Marcin Kalkhoff z Lowe GGK uważa, że sposób, w jaki marka sięga po młodszego konsumenta, tworzy nową wartość. – Zobaczymy, czy marka będzie konsekwentna i czy nie przestraszy się hejterów – dodaje.
Działania pod hasłem „Zero bujdy” mają, według producenta, zmienić wizerunek marki na bardziej nowoczesny i odmłodzić grupę docelową. To pierwsza od czterech lat duża kampania produktu, komunikująca także zmianę logo i opakowania wafli. Działania prowadzone są w Internecie, m.in.: Onet.pl, Interia.pl, O2.pl. Spoty pojawią się również w kanałach: Onet VoD, TVN Player, YouTube. Kreację kampanii przygotowała agencja Walk, media zakupił dom mediowy Universal McCann. Działania w kilku odsłonach prowadzone będą do końca kwietnia br. (DR)
(19.02.2013)
