Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 14, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydatki na reklamę leków większe niż na reklamę żywności

Dane z okresu 04.02.2013 - 10.02.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,96%
2 TVN 12,61%
3 Polsat 12,47%
4 TVP2 10,86%
5 TVN7 3,65%
6 TV4 3,25%
7 TV PULS 2,98%
8 TVN24 2,96%
9 TVP INFO 2,76%
10 Polsat2 1,87%
11 Polsat News 0,95%
12 AXN 0,91%
13 Eurosport 0,88%
14 MiniMini+ 0,83%
15 TVP Seriale 0,83%
16 Disney Channel 0,76%
17 Kino Polska 0,75%
18 Discovery 0,71%
19 TVN Style 0,67%
20 Nickelodeon 0,64%
  Inne 24,70%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ - /P/ TVP2 2013-02-05 20:41:30 6 965 19,49%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP2 2013-02-06 20:41:02 4 996 13,98%
3 TELEEXPRESS TVP1 2013-02-06 17:00:06 4 922 13,77%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-02-10 19:59:05 4 488 12,56%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ - /P/ TVP2 2013-02-06 20:06:53 4 411 12,34%
6 FAKTY TVN 2013-02-10 19:00:01 4 351 12,17%
7 MECZ TOWARZYSKI PIŁKI NOŻNEJ /TRANSMISJA/ - IRLANDIA - POLSKA TVP1 2013-02-06 20:23:37 4 302 12,04%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2013-02-05 21:37:23 4 197 11,74%
9 NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ - /P/ TVP1 2013-02-10 20:26:34 4 180 11,69%
10 WIADOMOŚCI TVP1 2013-02-08 19:30:06 4 177 11,69%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(14.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.