Błaszczykowski, Lewandowski i Piszczek w kampanii Opla (wideo)

Polskie trio z Borussii Dortmund promuje nowego Opla Astra Active w pierwszej od lat lokalnej kampanii Opla.
W ramach kampanii agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała spoty telewizyjne, materiały do Internetu, prasy oraz materiały BTL dla dilerów. Premierę spotu, którego reżyserem jest Maciej Kowalczuk, zaplanowano na dziś – w dniu meczu Ligi Mistrzów: Borussia Dortmund - Szachtar Donieck. Równolegle z pierwszą emisją spotu w YouTube i na Facebooku Opla udostępniony będzie materiał "Making of..." z planu zdjęciowego w Dortmundzie.
To pierwsza od wielu lat lokalna kampania Opla dedykowana tylko na polski rynek. Wykorzystanie w niej trzech najpopularniejszych polskich piłkarzy: Jakuba Błaszczykowskiego, Roberta Lewandowskiego i Łukasza Piszczka było możliwe dzięki centralnej umowie między producentem samochodów a klubem BVB Borussia Dortmund. W ramach powrotu do sponsoringu piłki nożnej w Niemczech w 2012 roku Opel zawarł umowy o współpracy partnerskiej z pięcioma klubami Bundesligi.
Planowaniem mediów do kampanii zajął się Carat Polska, dom mediowy stale współpracujący z Oplem. Scholz & Friends Warszawa odpowiada za obsługę kreatywną marki Opel w zakresie ATL od początku 2012 roku. (AMS)
(13.02.2013)
