Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 31, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Puls wyda więcej na zakupy filmów i seriali

Telewizja Puls przeznaczy o połowę większe niż w ub.r. środki na zakupy filmów i seriali do wiosennej, a szczególnie do jesiennej ramówki. W ten sposób chce walczyć o widzów naziemnej telewizji cyfrowej.

- Konstruując ramówkę, nie nastawiamy się na żadną szczególną lokomotywę programową. Walczymy o widza cały dzień, w każdym paśmie, także poza prime time – mówi Dariusz Dąbski, prezes TV Puls. Stacja bazuje na zakupach gotowych produkcji: filmów, seriali, cykli dokumentalnych i programów rozrywkowych. Więcej pieniędzy chce przeznaczyć przede wszystkim na filmy.
- Bardziej znaczące zakupy programowe na ten rok robimy głównie z myślą o jesieni, kiedy większy zasięg naziemnej telewizji cyfrowej umożliwi nam dotarcie z ofertą do szerszego grona odbiorców – informuje Dąbski. W analogowej telewizji naziemnej stacja nie ma bowiem zasięgu ogólnopolskiego, który zyska wraz z całkowitym przejściem na DVB-T, gdzie jest obecna na drugim multipleksie. Naziemna emisja analogowa w Polsce skończy się ostatecznie 31 lipca br. (wyłączenia odbywają się stopniowo od listopada ub.r.).
Od 21 do 27 stycznia średni udział TV Puls w rynku wyniósł 2,81 proc., a w całym ub.r. – 2,33 proc.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.