TV Puls wyda więcej na zakupy filmów i seriali

Telewizja Puls przeznaczy o połowę większe niż w ub.r. środki na zakupy filmów i seriali do wiosennej, a szczególnie do jesiennej ramówki. W ten sposób chce walczyć o widzów naziemnej telewizji cyfrowej.
- Konstruując ramówkę, nie nastawiamy się na żadną szczególną lokomotywę programową. Walczymy o widza cały dzień, w każdym paśmie, także poza prime time – mówi Dariusz Dąbski, prezes TV Puls. Stacja bazuje na zakupach gotowych produkcji: filmów, seriali, cykli dokumentalnych i programów rozrywkowych. Więcej pieniędzy chce przeznaczyć przede wszystkim na filmy.
- Bardziej znaczące zakupy programowe na ten rok robimy głównie z myślą o jesieni, kiedy większy zasięg naziemnej telewizji cyfrowej umożliwi nam dotarcie z ofertą do szerszego grona odbiorców – informuje Dąbski. W analogowej telewizji naziemnej stacja nie ma bowiem zasięgu ogólnopolskiego, który zyska wraz z całkowitym przejściem na DVB-T, gdzie jest obecna na drugim multipleksie. Naziemna emisja analogowa w Polsce skończy się ostatecznie 31 lipca br. (wyłączenia odbywają się stopniowo od listopada ub.r.).
Od 21 do 27 stycznia średni udział TV Puls w rynku wyniósł 2,81 proc., a w całym ub.r. – 2,33 proc.
RUT
