Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 30, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grochola z Szelągowską wśród gwiazd promujących Jacobsa

(Fot. jacobsart.pl)

Pod hasłem "Artyści dla Jacobs” Kraft Foods Polska kontynuuje kampanię promocyjno-wizerunkową marki Jacobs Krönung z udziałem znanych osób.

W kampanii Jacobs Krönung biorą udział: partnerzy Anita Lipnicka z Johnem Porterem, siostry Natalia i Paulina Przybysz oraz matka i córka - Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska.
Celem działań jest budowanie wizerunku kawy Jacobs jako marki, która łączy bliskich sobie ludzi. „Stworzone z bliskości” ceramiczne puszki na kawę są głównym elementem kampanii. Klienci mogą wymienić puste opakowania po zakupionej kawie (minimum 2 kg) na oryginalną puszkę - ozdobioną według pomysłu celebrytów biorących udział w kampanii. Akcja trwa do końca czerwca.
Kampania promocyjna wsparta została komunikacją ATL, BTL i działaniami online z udziałem artystów. Komunikacja ATL obejmuje reklamę w prasie kobiecej i lifestylowej, na nośnikach outdoorowych oraz trzy spoty telewizyjne.
Za koncepcję, kreację i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja IQ Marketing wspólnie z działem marketingu Kraft Foods Polska, za działania PR – Alert Media, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. (AMS)

(30.01.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.