Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Goldman Sachs podwyższa rating mediów

Bank inwestycyjny Goldman Sachs podwyższył rating amerykańskiego sektora medialnego z poziomu “neutralny” na “atrakcyjny”.

Goldman Sachs przewiduje, że w drugiej połowie br. firmy medialne odnotują wzrost związany z globalnym zwiększeniem wydatków reklamowych. Dodatkowo bank wydał rekomendację “kupuj” dla kilku koncernów medialnych, wśród których są Disney, Time Warner i Viacom.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.