Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 10, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył konkurs Media Trendy 2013

Do 28 lutego agencje i firmy zajmujące się komunikacją marketingową mogą zgłaszać prace do kolejnej edycji konkursu Media Trendy organizowanego przez SAR.

W tym roku konkurs Media Trendy ma nowe logo, wprowadzono też zmiany w kategoriach. Nie będzie już podziału na dwie części: planowania i mediów. Jury konkursu będzie oceniać prace w siedmiu kategoriach: Wykorzystanie kanałów komunikacji, Kampania zintegrowana, Akcje specjalne i eventy, Wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych, Best Use of Content, Open, Komunikacja w marketingu społecznym. Agencje będą walczyły o tytuł Grand Prix. Jury wybierze najlepszy team mediaplannerski w konkursie Young Media Lions. Przyznane zostaną także nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną 22 kwietnia. (DR, PR)

(10.01.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.